35 سال عزت ایران /همه قلعه سرهاچهاردانگه مقیم نکا بودند

DSCN0031

ادامه نوشته

دیدار مسئولین ادارات با مردم نکا/ گزارش تصویری

به مناسبت دهه فجرانقلاب اسلامی

ديدار نماينده مجلس و فرماندار نکا، مديران و روساي ادارات و نهادهاي شهرستان نكا با مردم

ادامه نوشته

افشاگری  تخلفات شهرداری نکا


افشاگری عضو شورای شهر نکا درخصوص تخلفات شهرداری

تخلف شهرداری محرزاست/ در صورت سنگ اندازی، در مرحله افشاگری می کنم/ شورا به دور از تعلقات نسبی وسیاسی، از حقوق شهروندان دفاع کند/ خودم کاندیدای شهردار بودم، به عنوان شورا قدرتمند تر عمل می کنم...

بیش از 2 ماه از زمزمه های شهرداری وشرکت گاز در نکا می گذرد..حرف وحدیث ها یی که در هر محفلی وارد می شدیم ورد زبان ها بود که شهرداری وشورای گذشته رقم درشت میلیاردی را اختلاس کردند و این مهم در طی گذر چندین سال اتفاق افتاده وکسی پی گیر قضیه نبوده است.  

مردم نگران آن بودند که هزینه هائی که باید صرف شهر و امورات شهری می شد در جیب عده ائی خاص واریز می شد وهیچکس بررسی نمی کرد.

درپی تماس های مکرر مردم با دفترخبری و یا برحسب شناخت و ارتباط مردم با خبرنگار، جویای حقیقت بودند که آیا این شایعات صحت دارد یاخیر؟

خبرنگاران هر از چندگاهی برای کشف حقیقت ونشرآن، برای آگاهسازی مردم ورود پیداکردند ولی همیشه دست از پا درازتر بازگشتند.بااین توجیه که تا متهمین اصلی پرونده مشخص نشود حق نشرندارید چه بسا آبروی مؤمن می رود.

حال آنکه نشر کلیات حقایق با وعده جزییات درآینده نزدیک، اعتماد مردم را به حتم بیشتر به خود جلب می کرد که متأسفانه از این کمترین هم دریغ شد.

.

ادامه نوشته

آیا راه بهتری وجود دارد یا نه؟

روزی،گوساله ای باید از جنگل بکری می گذشت تا به چراگاهش برسد.گوساله ی بی فکری بود و راه پر پیچ و خم و پر فراز و نشیبی برای خود باز کرد.

روز بعد،سگی که از آن جا می گذشت،از همان راه استفاده کرد و از جنگل گذشت.مدتی بعد،گوساله راهنمای گله،آن راه را باز دید و گله اش را وادار کرد از آن جا عبور کنند.

مدتی بعد،انسان ها هم از همین راه استفاده کردند:می آمدند و می رفتند،به راست و چپ می پیچیدند،بالا می رفتند و پایین می آمدند،شکوه می کردند و آزار می دیدند و حق هم داشتند.اما هیچ کس سعی نکرد راه جدید باز کند.

مدتی بعد،آن کوه راه،خیابانی شد.حیوانات بیچاره زیر بارهای سنگین،از پا می افتادند و مجبور بودند راهی که می توانستند در سی دقیقه طی کنند،سه ساعته بروند،مجبور بودند که همان راهی را بپیمایند که گوساله ای گشوده بود.

سال ها گذشت و آن خیابان،جاده ی اصلی یک روستا شد،و بعد شد خیابان اصلی یک شهر.همه از مسیر این خیابان شکایت داشتند،مسیر بسیار بدی بود.

در همین حال،جنگل پیر و خردمند می خندید و می دید که انسان ها دوست دارند مانند کوران،راهی را که قبلا باز شده،طی کنند،و هرگز از خود نپرسند که آیا راه بهتری وجود دارد یا نه؟

برگرفته از: کتاب قصه هایی برای پدران. فرزندان. نوه ها- پائولوکوئیلو

دهه فجر در نکا/تصاویر

رژه تاکسی های شهری - نکا

ادامه نوشته

تبریک  امام جمعه سواد کوه شمالی به فرماندار محمد رضا منصوریان

محمد رضا منصوریان فرماندار سوادکوه شمالی در اولین روز کاری خود دیداری با امام جمعه شهرستان داشت

دیدار فرماندار با امام جمعه سوادکوه شمالی 

 محمد رضا منصوریان صبح امروز به همراه بخشداران مرکزی و نارنجستان با حضور در منزل امام جمعه شهر شیرگاه از نزدیک با وی دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار منصوریان ضمن اعلام برنامه ها و اهداف خود گفت :مجموعه اداری شهرستان با حمایت و رهنمودهای امام جمعه شهرستان و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با هدف تحقق شعار امسال در راستای ارتقاء شهرستان تلاش خواهد كرد. حجت الاسلام و المسلمین مهدوی به محمد رضا منصوریان بعنوان فرماندار سوادکوه شمالی تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد . امام جمعه شیرگاه در سخنانی مسئولین را در خدمت به مردم عزيز اين منطقه، و همت و تلاش مضاعف و توكل به خداوند در انجام وظايف محوله و نيز تلاش براي ايجاد وحدت رويه و همدلي مردم و مسئولين در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توصيه نمود.

قهرمانی تیم فوتبال شهید علوی قلعه سر در سال 1378و1377در منطقه پشتکوه/ تصاویر

تیم فوتبال شهید علوی روستای قلعه سر در سال 1377و1378 دوسال متوالی در مسابقات جام منطقه پشتکوه چهاردانگه  شرکت نمودکه هر دوسال قهرمان مسابقه منطقه بود، دوستان اگر خاطراتی از آن سالها دارندبرایمان     ارسال نمایند. 

ادامه نوشته

وصف حال بعضی از ادارات کشورما


عکسِ‏رکوردهای دیـدنی و عجیب گینس همراه با عکسها‏

مهدی (عج)

هزار و صد و هفتاد و سه سال است که مهدی (عج) امام شده است و منتظر است که منتظرانش “به خود بیایند” تا او بیاید ...
عید تاجگذاری زیبا ترین ، عادل ترین ، مهربان ترین و تنها ترین شاه عالم ، گل سرسبد عالم هستی ، بقیه الله الاعظم ، حضرت حجت بن الحسن ، امام زمان (عج) برمنتظرین ظهورش مبارک. التماس دعا

حضور فعال قلعه سریها درنماز جمعه نکا/تصویر