تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

  حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر دیروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، ملاک انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش را بر اساس صلاحیت، برنامه‌های ارائه شده، توانمندی و تجربه عنوان کرد و گفت: انتصابات در بدنه آموزش و پرورش باید بر اساس شایسته سالاری باشد.

 

وی با تاکید براینکه جهت‌گیری و ادارت کل آموزش و پرورش در استان‌ها باید بر اساس سیاست و ضوابط وزارت متبوع باشد، تصریح کرد: آموزش و پرورش باید محل رفت و آمد بزرگان، تحصیل‌کرده‌ها، فرهیختگان، حوزوی و دانشگاهیان باشد.

 در این مراسم از محمدعلی امیری مدیرکل آموزش و پرورش دولت دهم که به مدت سه سال و پنج روز سکاندار آموزش و پرورش استان بود تکریم و سید علی قاسمی که بیش از 20 سال سابقه فرهنگی بودن و برادر دو شهید می باشد و به مدت 8 سال رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهشهر را در سابقه خود دارد به عنوان مدیرکل جدید معارفه شد.

 سید علی قاسمی در مراسم تودیع و معارفه گفت: سیاست های ما براساس چشم انداز سند تحول بنیادین می باشد.

مدیر کل جدید آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: برای تحقق سند تحول کیفیت آموزش و پرورش، جلب مشارکت مردمی، ساماندهی نیروی انسانی و عملیاتی کردن بودجه باید مورد توجه قرار گیرد.

سید علی قاسمی با بیان این که باید به طراحی یک مدل جدید از مدیریت بپردازیم افزود: طراحی یک مدیریت هوشمندانه اصولی دارد که اولین اصل آن ارتقا همه جانبه منزلت معلمان است.

وی انسجام درونی و ایجاد اتحاد در درون سیستم، توجه به اصل مثبت اندیشی، حاکمیت قانون گرایی و ایجاد عدالت در انتصاب، اصل مشارکت پذیری و نمادینه کردن فرهنگ مدرسه محوری از دیگر اصول مدیریت هوشمندانه عنوان کرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:تکریم,معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران , | 13:50 | نویسنده : عاشق وطن |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.