اعتکاف سازنده ترین عمل مستحبی در انسانهاست.

امام جمعه سمنان:اعتکاف سازنده ترین عمل مستحبی در انسانهاست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اعتکاف را خلوت با خدا دانست و گفت: هیچ عمل مستحبی به اندازه اعتکاف سازنده و اثر گذار در انسانها نیست.

«آيت الله سید محمد شاهچراغی»در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به در پیش بودن ایام البیض گفت:

اعتکاف کار بسیار مفیدی است و در سال های اخیر با موج حضور جوانان در این سنت حسنه مواجه بودیم.

 وی خیرین و نیکوکاران را به حمایت و کمک به معتکفین فرا خواند و گفت : کسانی که امکان حضور در اعتکاف را ندارند می توانند با اطعام و انفاق در این کار بزرگ و سنت نبوی مشارکت کنند.

 امام جمعه سمنان به برگزاری دو انتخابات در کشورهای افغانستان و عراق اشاره کرد و اظهار داشت: در این دو انتخابات به خوبی شکست آمریکا و عربستان را شاهد هستیم.

 وی افزود: مردم عراق و افغانستان در این انتخابات برگزار شده دست رد به سینه آمریکا زدند و در انتخابات سوریه نیز امیدواریم شکست آمریکا و عوامل مزدورش در منطقه تکمیل شود.

 حجت الاسلام شاهچراغی به کمبود آب در استان سمنان اشاره کرد و از نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی خواست تا داد کم آبی این استان را به گوش مسوولان برسانند.

 امام جمعه سمنان با اشاره به ایام ولات حضرت جواد الائمه (ع ) و امام علی (ع) به بیان ویژگی های این دو امام پرداخت و گفت: حضرت علی (ع) تنها کسی است که درکعبه به دنیا آمد و بعد و قبل از او هیچ کس این ویژگی را نداشته و نخواهد داشت.

 وی به ایجاد خط انحرافی در زمان حضرت امام رضا ( ع ) اشاره کرد و افزود : با به دنیا آمدن حضرت جواد ( ع ) این خط انحرافی شکست خورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: خبري ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:اعتکاف سازنده ترین عمل مستحبی در انسانهاست,, | 15:5 | نویسنده : عاشق وطن |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.