امام جمعه سمنان بر ضرورت توجه خانواده ها به ترويج حجاب تاكيد كرد

امام جمعه سمنان بر ضرورت توجه خانواده ها به ترويج حجاب تاكيد كرد
سمنان - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان حجاب و عفاف را حكم خدا و قرآن خواند و بر ضرورت توجه خانواده ها و جامعه بر حفظ و ترويج حجاب و عفاف در جامعه تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگارمرآت.حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد شاهچراغي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سمنان ماه رمضان را ماه تقوا دانسته و افزود:روزه ماه مبارک رمضان عامل تقوا  است.

به گفته وی اگر انسان در ماه رمضان از را روزه به تقوا برسد به همه برکات دنیا و آخرت رسیده است.

شاهچراغی اولین برکت تقوای کامل را ،عبور از مرز حیوانیت و رسیدن به مرز انسانیت دانست و افزود:روزه باید به گونه ای باشد که جلوی آتش گناه را بگیرد.

امام جمعه سمنان با اشاره به 21 تیر ماه روز عفاف و حجاب ،یکی از علل افزایش طلاق در جامعه را بی عفافی و بی حجابی عنوان کرد و گفت:مصلحت جامعه اقتضا می کند عفاف و حجاب در جامعه جلوه داشته باشد.
وي از خانواده ها خواست با تاكيد بر امر به معروف و نهي از منكر به اين امر مهم توجه اساسي داشته باشند و رسانه ها نيز در اين زمينه تاكيد كنند.
شاهچراغی شورای نگهبان را پاسدار آرای مردم و اسلام خواند، و افزود:شورای نگهبان نقش بزرگی در خلق حماسه سیاسی داشته است.
وي هجمه به شوراي نگهبان را ناشي از كار مهم و سنگين آن دانست و افزود : وظيفه شوراي نگهبان مختص انتخابات نيست بلكه در طول سال ادامه دارد و تطبيق مصوبات مجلس با شرع و قانوني اساسي از جمله اين وظايف است.
امام جمعه سمنان به حوادث اخير در كشور مصر اشاره كرد و گفت : دولت مصر با شعار مرگ بر آمريكا و اسرائيل روي كار آمد اما بد عمل نمود و سقوط كرد.
شاهچراغي با اشاره به همكاري دولت مصر با اسرائيل غاصب و تلاش وي براي شيعه هراسي و ايران هراسي در منطقه و قدرت دادن به سلفي ها گفت : وضعيت دولت مصر براي دولت هايي كه بد عمل كنند بايد عبرت باشد.
امام جمعه سمنان در ادامه با بيان اينكه صدا و سيما با پخش برنامه هاي متعدد موجب خالي شدن منابر در مساجد شده به روزه داران توصيه كرد در ماه مبارك رمضان مساجد را پر كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 23 تير 1392برچسب:امام جمعه ,سمنان ,حجاب , | 1:21 | نویسنده : عاشق وطن |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.