وطنم قلعه سر چهاردانگه
دل بستن به دنیا،باوجودآن همه رنجهایی که از اومی بینی،نادانی است.امام علی(ع) 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وطنم قلعه سر چهاردانگه و آدرس vailek.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چت باکس


8lrg_img_۲۰۱۴۰۱۲۸_۱۴۴۱۵۱.jpgbew8_img_۲۰۱۴۰۱۲۸_۱۴۳۸۲۵.jpg

2pca_img_۲۰۱۴۰۱۲۸_۱۲۵۸۰۳.jpg

7rcn_img_۲۰۱۴۰۱۲۸_۱۳۰۱۱۰.jpg

  منبع:قلعه سرنیوز


موضوعات مرتبط: عکس، خبري، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:مدیرکل آموزش وپرورش مازندران,سیدعلی قاسمی,فرمانداری,منصوریان, ] [ 22:59 ] [ عاشق وطن ]
سمنان میزبان یادواره ملی معلم شهید سردار محمود اخلاقی و 4900 شهید فرهنگی کشور است


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از میزبانی سمنان در برگزاری یادواره شهدای فرهنگی کشور خبر داد و گفت: این یادواره دهم بهمن ماه امسال برگزار می شود. 

محمدرضا جهان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ، در نشست خبری به خبرنگاران افزود: شهید شاخص این یادواره  سردار معلم شهید محمود اخلاقی  است که در این یادواره به همراه 124 شهید فرهنگی استان سمنان تجلیل می شوند.
 وی استان سمنان را از استانهای شاخص کشور در عرصه ایثار و شهادت بیان کرد و با اشاره به تقدیم سه هزار شهید به انقلاب در این استان اظهار داشت: از 36 هزار شهید دانش آموز کشور 622 شهید به استان سمنان تعلق دارد.
جهان گفت: در دوران دفاع مقدس یک هزار و 250 رزمنده استان سمنان از فرهنگیان بودند و از هفت هزار و 200 نفر جانباز این استان 225 نفر آن از آموزش و پرورش هستند.
 
یادواره شهدای فرهنگی  از ساعت 9 تا 12 در سالن هلال احمر سمنان برگزار می شود.
 
 
 
.

برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:یادواره ملی ,معلم شهید ,سردار محمود اخلاقی,شهیدای فرهنگی کشور, ] [ 13:2 ] [ عاشق وطن ]

حجت الااسلام والمسلمین محسن قرائتی ،رییس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر ضرورت حفظ آسایش مردم گفت: غیر از صدای اذان، هیچ صدایی نباید از مساجد بلند شود. کسی حق ندارد حتی پیش یا پس از اذان، صدایی را از مساجد پخش کند.

وی با اشاره به اینکه هر گونه آزار رساندن به مردم از طریق مساجد ممنوع است، تصریح کرد: حتی مسجد باید تعداد در های خروج و ورود آن بیشتر باشد تا نمازگزاران در حداقل زمان ممکن وارد مسجد شوند یا از آن خارج شوند.

به گفته وی، کاشی کاری و تزئینات مساجد، ضد نماز است و نمای داخل آن باید سفید رنگ باشد.

رییس ستاد اقامه نماز کشور بر ضرورت حضور یک روحانی قوی در مساجد تاکید کرد و گفت: روحانی مسجد باید حرف اول و آخر را بزند و کسی باید پیش نماز مسجد باشد که از حال و هوای همه نمازگزاران مطلع بوده و مردم درد دل های خود را به او بگویند.

وی، ساخت مسجد را یکی از امور پرثواب در اسلام خواند و گفت: مشروط به اینکه پولی که برای ساخت آن هزینه می شود، خمس آن داده شده و از هرلحاظ پاک و حلال باشد.

قرائتی  اسلام را دین رحمت و دین شیرین خواند و گفت: مشکل ما این است که شیرینی های این دین را نتوانستیم خوب معرفی کنیم.


موضوعات مرتبط: خبري، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب: اذان , مساجد, ] [ 1:16 ] [ عاشق وطن ]

 مسعودیان زاده رییس آموزش وپرورش چهاردانگه درجمع معاونان ومربیان پرورشی

 مدیران ومربیان پرورشی مدارس باشناخت ازسیاستهای وزارت وبرگزاری کلاسهای آموزش خانواده، اولیای خانه ومدرسه راازاهداف ترسیمی آگاه نموده تاگامهای موثرتری جهت رسیدن به هدفهای نهایی که تعالی دانش آموزان است، بردارند.

 

    مسعودیان زاده رییس اداره ی آموزش وپرورش درجمع معاونان و مربیان پرورشی مدارس  وظیفه معا ونان ومربیان راسنگین دانسته وادامه دادند زما نیکه دشمن تمام همت خودرا برای منحرف کردن فرزندان این مملکت صرف می کندمابایدباشناخت ازدسیسه های دشمن وآسیبها ،دانش آموزان راازحوادث احتمالی بیمه نماییم تا دانش آموزان باشناخت ازارزشها وافتخارات ملی ومذهبی مان دردام دشمن قرارنگیرند وبرای زندگی سعادتمند تربیت شوند وی هماهنگی بین اولیای خانه ومدرسه رامهم دانسته واشاره داشتند ،مدیران ومربیان پرورشی مدارس باشناخت ازسیاستهای وزارت وبرگزاری کلاسهای آموزش خانواده، اولیای خانه ومدرسه راازاهداف ترسیمی آگاه نموده تاگامهای موثرتری جهت رسیدن به هدفهای نهایی که تعالی دانش آموزان است، بردارند.

 وی بااشاره به دهه ی فجرانقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یادوخاطر شهدا وامام شهدا ازمربیان خواستند بااجرای برنامه های متنوع وفرح بخش دراین ایام دانش آموزان راازدستاوردهای انقلاب آگاه نمایند.

 

 


موضوعات مرتبط: خبري، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:دسیسه های دشمن , آسیبها ,دانش آموزان, ] [ 15:16 ] [ عاشق وطن ]

 


برچسب‌ها:
[ شنبه 5 بهمن 1392برچسب:جملات الهام بخش, ] [ 22:7 ] [ عاشق وطن ]

  حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر دیروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، ملاک انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش را بر اساس صلاحیت، برنامه‌های ارائه شده، توانمندی و تجربه عنوان کرد و گفت: انتصابات در بدنه آموزش و پرورش باید بر اساس شایسته سالاری باشد.

 

وی با تاکید براینکه جهت‌گیری و ادارت کل آموزش و پرورش در استان‌ها باید بر اساس سیاست و ضوابط وزارت متبوع باشد، تصریح کرد: آموزش و پرورش باید محل رفت و آمد بزرگان، تحصیل‌کرده‌ها، فرهیختگان، حوزوی و دانشگاهیان باشد.

 در این مراسم از محمدعلی امیری مدیرکل آموزش و پرورش دولت دهم که به مدت سه سال و پنج روز سکاندار آموزش و پرورش استان بود تکریم و سید علی قاسمی که بیش از 20 سال سابقه فرهنگی بودن و برادر دو شهید می باشد و به مدت 8 سال رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهشهر را در سابقه خود دارد به عنوان مدیرکل جدید معارفه شد.

 سید علی قاسمی در مراسم تودیع و معارفه گفت: سیاست های ما براساس چشم انداز سند تحول بنیادین می باشد.

مدیر کل جدید آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: برای تحقق سند تحول کیفیت آموزش و پرورش، جلب مشارکت مردمی، ساماندهی نیروی انسانی و عملیاتی کردن بودجه باید مورد توجه قرار گیرد.

سید علی قاسمی با بیان این که باید به طراحی یک مدل جدید از مدیریت بپردازیم افزود: طراحی یک مدیریت هوشمندانه اصولی دارد که اولین اصل آن ارتقا همه جانبه منزلت معلمان است.

وی انسجام درونی و ایجاد اتحاد در درون سیستم، توجه به اصل مثبت اندیشی، حاکمیت قانون گرایی و ایجاد عدالت در انتصاب، اصل مشارکت پذیری و نمادینه کردن فرهنگ مدرسه محوری از دیگر اصول مدیریت هوشمندانه عنوان کرد .


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:تکریم,معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران , ] [ 13:50 ] [ عاشق وطن ]


موضوعات مرتبط: عکس طبيعت، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 30 دی 1392برچسب:مالخواست,قلعه سر,مناظرزیبا,مازندران, ] [ 1:19 ] [ عاشق وطن ]

باز از افتخارات روستای قلعه سر سید علی قاسمی (میرزاخانی)
فرزند میر نجیب


 
با روی کار آمدن دولت یازدهم تغییر مدیران در سطح کشور و استان‌ها روند عادی خود را می‌گذراند و این بار از سطح کلان دولتی و فرمانداری‌ها به ادارات کل در استان‌ها و نیز شهرستان‌ها رسیده است.

آموزش و پرورش مازندران در دولت تدبیر و امید با پذیرش پانزدهمین مدیرکل، تجربه جدیدی را در عرصه تعلیم و تربیت کسب می‌کند این شرایط در حالی مهیا شد که پیش‌بینی شده بود تا پایان سال محمدعلی امیری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنان به کار خود ادامه دهد.

قاسمی بیش از 20 سال سابقه فرهنگی را در رزومه کاری خود به ثبت رسانده است و در دوران اصلاحات، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهشهر بوده،  مدتي رئيس تخلفات اداري و رسيدگي به شکايات اداره کل آموزش و پرورش مازندران بوده است.وی هم اکنون دبیر هنرستان خیرمقدم شهرستان ساری است.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ساعت 9:30 دقیقه روز دوشنبه 30 دی ماه جاری در باشگاه فرهنگیان مرکز مازندران برگزار می‌شود.

مدیریت این وبلاگ ضمن آرزوی موفقیت برای این مدیر خوش نام و ارزشی این انتخاب شایشته را به ایشان و خانواده بزرگ و فهیم فرهنگیان مازندران تبریک عرض می نماید.

 منبع:قلعه سرنیوز


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:مدیرکل جدیدآموزش وپرورش مازندران,سیدعلی قاسمی, ] [ 22:56 ] [ عاشق وطن ]

 

 

ستاره ای بدرخشید وماه مجلس شد             دل رمیده ما راانیس ومونس شد(حافظ)

****

دیدم به خواب دوش،که ماهی بر آمدی          کز عکس روی او،شب هجران سرآمدی (حافظ)

میلادحضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله و ولادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام موسس مذهب جعفری برشیعیان جهان مبارک باد


موضوعات مرتبط: عکس مذهبي، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 28 دی 1392برچسب:ولادت حضرت محمدصلی الله علیه وآله, ] [ 16:30 ] [ عاشق وطن ]

شیخ جعفر کواتی

یکی از علمای نامدار منطقه چهاردانگه در قرن چهاردهم هجری  قمری  شیخ جعفر کواتی هزار جریبی می باشد. آیت الله شیخ جعفر کواتی فرزند حاجی معروف به پیر حاجی در حدود سال 1250 هجری شمسی در روستای کوات در دامن مادری به نام سیده کلثوم دیده به جهان گشود.ایشان با خانمی از نجف اشرف ازدواج نمود که حاصل آن چهار پسر به نام های کاظم ، باقر، صادق و مهدی و دو دختر به نام های مرضیه و ربابه شد. ایشان دوره مقدماتی را در روستای خود فرا گرفت و سپس توسط علی اصغر خان اتابک که پسر خاله ایشان بود  برای ادامه تحصیل به تهران و از آنجا رهسپار نجف اشرف شد و مدت چهل سال در جوار مرقد علی (ع) به کسب دانش پرداخت و در همان جا ازدواج نمود.ایشان در سال 1315 هجری شمسی فوت و در جوار امامزاده شمس الدین روستای کوات مدفون شد. ایشان صاحب کتاب اراءة الطریق شیخ جعفر کواتی هزار جریبی(قرن 14 ق) اشاره نمود. 

معرفی فهرست نسخه های عکسی مرکز احیاء میراث اسلامی ،حافظیان بابلی،ابوالفضلتابستان 1382 - شماره 13 صفحه 68


موضوعات مرتبط: معرفي شخصيت ها، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 27 دی 1392برچسب:شیخ جعفر کواتی, ] [ 18:18 ] [ عاشق وطن ]
صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 27 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اَلّلهُمَّ عَجِّل لِوَليِّكَ الفَرَج وَ العافِيَهِ وَ النَّصر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) فرمودند: “ما در رعايت حال شما كوتاهى نمی كنيم و ياد شما را ازخاطر نبرده ايم ، كه اگر جز اين بود گرفتارى ها به شما روى مى آورد و دشمنان، شما را ريشه كن مى كردند . از خدا بترسيد و ما را پشتيبانى كنيد." به وبلاگ من خوش آمدید.ازنظرات ارزنده خود مارابی نصیب نگذارید.
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1394
فروردين 1394
اسفند 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 160
تعداد آنلاین : 1



Alternative content